nellyamandas.blogg.se

50 Sog

Publicerad 2015-02-14 00:34:00 i Allmänt,

 Hemkommen från bion nu, är arg på killen i filmen. Riktigt arsle var han ju!  Filmen var hur som helst inte alls så radikal som jag hade trott, den var annorlunda än de flesta andra filmer jag sett men faktist helt okej. Fast jag blev jättearg på manliga huvudrollsinnehavaren, ville bara slå honom i ansiktet med en bokhylla. Måste nog iallafall läsa boken nu, tillochmed Marco har läst den så då borde jag väl också klara det.
 
Förutom Marco var också Dario och hans brud Mikey, Bruno + brud, Nicola + brud Erika med. Trevliga människor och positiv överraskning att jag faktist förstod mycket, lärde mig till och med nya ord!
 
Gonatt på er, puss och kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela