nellyamandas.blogg.se

Cinquanta sfumature di grigio

Publicerad 2015-02-13 16:42:00 i Allmänt,

 
Hej på er! Ikväll är det spännande tider, det blir nämligen italienska 50 shades of Grey  i Predazzo på italienska med Marco och Dario (åtminstone). Trodde faktist aldrig att jag skulle se den på bio, speciellt inte med ett gäng italienska killar men ah visst. Lite halvsjukt egentligen. 
 
Idag har jag försökt göra läxor, blir ju skola igen nästa vecka i Helsingfors(fml) och så har jag varit ute med Mia ett par gånger, sprungit ärenden och städat. Ingen barnvaktning idag alltså men det blir imorgon istället. Tänkte smuggla med kameran och knäppa några bilder på Sofia, så roligt att fota småbarn ju! 
 
Tänkte skumppa iväg till gymmet med Anna om en timme då hon kommer hem också. Inte helt säker på vad jag ska göra idag men har en stund på mig att fundera ut det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela