nellyamandas.blogg.se

I guess this is goodbye

Publicerad 2015-02-19 16:41:50 i Allmänt,

Sitter i sängen en sista gång och gosar med Hugo och drack precis avskeds te med Anna och Claudia. Marco har jag redan sagt hejdå åt efter lunch och väskan och snowboardbagen är packade i bilen. På nåt mystist sätt tycks allt ha blivit mycket större och tyngre under denhär månaden men huvudsaken är ju at jag fick ner allt till slut. Inatt ska vi sova vid Garda sjön och imorgon klockan 6.30 flyger jag hemåt, ska landa i helsingfors 12.15 om jag minns rätt och blir hämtad av mammsen via lägenheten med grejerna. Sen ska jag till skolan så länge jag hinner och efter det till kontoret en sväng och sista kvällståget hem hem till Vasa. På lördag är det Årsfest med Beni men som tur var har jag så mycket annat att täänka på att jag inte hinner stressa över mina enorma bleka prickiga armar.
 
Puss vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela