nellyamandas.blogg.se

Italien-playlist

Publicerad 2015-02-18 09:30:00 i Allmänt,

Gomorgon på er, nu är klockan 9 här och imorgon börjar jag komma hemåt mot Finland. Sjukt förrästen hur jag vaknar så tidigt här av mig själv, vaknar liksom mellan 7 och 8.30 varenda dag här fast jag inte har nån väckarklocka. Idag vaknade jag tillochmed 6.30!
 
 
Drömde förresten en mardröm inatt. Den var ungefär den löjligaste mardrömmen man kan drömma, men mina mardrömmar brukar inte direkt vara som tagna ur skräckfilmer utan snarare en riktigt dålig scifi-cartoon för spädbarn..  Jag drömde att jag var ute och åkte snowboard med familjen och kusinfamiljen i ylläs och vi skulle luncha tillsammans och avslutade med en kopp varm kakao.
 
Först vid det här skedet (efter att jag hade ätit och druckit en halvkopp kakao) insåg jag att jag haft min bettskena i munnen hela tiden och att den började smälta tills den slutligen var tvådelad. När jag insåg dethär började jag panikgråta som att det var det värsta som nångonsin hänt mig. Visst är dedär skenorna dyra men ingenting att göra socialt självmord över med sina krokodiltårar om de råkar gå sönder. När jag vaknade levde jag fortfarande i tron att bettskenan gått förlorad och satt och var snopen över det tills jag gick till spegeln och insåg att där inne i min mun ligger den fortfarande. Förstår ni lyckan, jag hade just räddat både mina tänder och en avsevärd summa pengar att ryka från plånboken!
 
För ett par månader sedan glömde jag ju den faktist i munnen en gång redan  under morgonprommisen med C och insåg det inte före jag såg mig själv i spegeln då jag kom hem. Sjukt hur man vänjer sig med saker och ting!
 
Bjuder på denhär bilden från då jag blev utsatt för sexuella trakasserier av en häst för två veckor sen. Alltmöjligt kan man råka ut för här i Pizzaland.. Puss på er, ha en jättebra onsdag ! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela