nellyamandas.blogg.se

occhiali polizia

Publicerad 2015-02-10 14:21:00 i Allmänt,

Aj då. Råkade öka på min samling Ray-Bans igen, men denhär gången lovar jag att är den sista!  Till mitt försvar säger jag att de är billigare här och dessutom fick jag ytterligare 10% rabatt av killen i kassan. Och så är de typ rosa spegelglas med bronsbågar. 
 
Marco var såklart snabb med att dissa dem som polisBrillz men tar ingenting han säger så allvarligt längre. Jag måste nog göra ett inlägg dedikerat till min nyfunna italienska brors dissningar och bus. Men i vilket fall som helst behöver jag brillz, springer ju runt utan smink mest hela tiden så nice att gömma mitt elände till ansikte. Men! har faktist bra hy just nu och har fått lite färg i ansiktet också, så helt bedrövligt är det ändå inte. 
 
Nu ska jag återigen ut med Mia, ha en bra tisdag eftermiddag alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela