nellyamandas.blogg.se

På favoritflygplatsen: Münschen!

Publicerad 2015-02-20 08:24:00 i Allmänt,

Tja tja bloggen! Efter en mödosam väckning i vackra Sirmione vid Gardasjön imorse klockan 4.15 imorse har jag nu landat på min favoritflygplats i Münschen. Jag har också blivit en parfym rikare på TaxFreen (hoppsan) så i sommar kommer jag dofta DKNY Fruity Rooty, dvs isglass. Den doftade för gott och fräscht för att jag skulle kunna motstå! Förresten imorse då jag landade här i Münschen var det drömljus ute, ville hoppa ur flyget och fota men iddes inte ta livet av mig för några bilder. Kanske ska börja stiga upp 6-7 på morgnarna för att fota? 
 
Det var förresten riktigt jobbigt att lämna Claudia och Mia i morse, vi stod alla tre och grät vid securitychecken. Ska nog tillbaka till Moena om en stund igen, åtminstone på snabbvisit. 
 
ÅH! Och förresten två italienska kvinnor jag satt breved i föregående flyg konstaterade att "Che carina questa ragazza" Dvs var jag söt enligt dem. Winning!  
 
om 3 minuter börjar boardingen så måste nog börja avrunda här, men vi hörs om en stund igen. Puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela