nellyamandas.blogg.se

Suomessa ollaan

Publicerad 2015-02-20 15:23:00 i Allmänt,

Hey folks! Nu är jag i Finland igen, slutade just skolan och sitter i aulan och väntar en stund innan jag beger mig mot tågstationen så utnyttjar skolans wifi. 
 
Flyget gick riktigt bra fast jag var sjukt rastlös, vi landade till och med 5 minuter tidigare. Däremot fick man vänta på väskorna i nästan en hel timme.. Snabblunchade mega-sallad med Mammsen på teatern och sen blev det två och enhalvtimme skola. Ska träffa mamma vid tågstationen om drygt en halvtimme så tågar vi upp till vasa tillsammans. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: annal

Publicerad 2015-02-20 22:22:40

jess va härligt att få hem dej vännen<3

Svar: Härligt å va hemma ! Puss, pardey i veckan (;
nellyamandas.blogg.se

Postat av: Michan

Publicerad 2015-02-22 14:03:21

Välkommen tillbaka! får se till att vi hinner träffas nästa helg ja e i Vasa <3 :D

Svar: Tack tack! Ja jag ha sakna er antiloper så mycke! :*
nellyamandas.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela